Mina breddade plåtfälgar 14x9"

Helgen flöt på bra, min älskling och mina små knodda kom hem i söndags, gumma min sjuk som få så att hon knappt orka gå =) stackarn..

Är med hemma å skräpa, får aggera hemmafru i veckan å passa ungar å laga mat, men de gå rätt bra det med, med undantag då att mina planer me venton gick i stöpet =( men va gör man inte för sin älskade.

Fick iallafall hem mina efterlängtade plåtfälgar, hoppars dessa kommer göra underverk på kärran min, finns inte många tyskstukade kärror i stan så kul sticka ut lite. släpade upp 2 st och slipade i dag, fick ogge att hjälpa till med hehe inte fel ha en liten hantverkare extra här hemma

nä nu e de jevla liv i luckan, dags lägga ungarna å förhoppningsvis få lite lung å ro i kväll.


Kommentarer
Postat av: kroll

Funderar på om inte dom där fälgarna skulle sitta bättre på min mk3a CL ;)

2009-03-24 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0