Utflykt

I dag har man varit iväg på en utflykt till Anderstorp och köpt en uppsättning alu fälgar till Venton, mina breddade plåtisar får ligga på hylla ett tag då problem med lägga på däcken tillkommit =( så nu blir de 15" alu, får duga så länge. Hade grym flax på vägen dig och hem iafall, la på sommarhjulen på Passaten i dag, längtat som fan och nu gick det inte längre bara. hur som på vägen dit ca 1 mil innan Gislaved har jag en röd audi 100 Avant som jag precis kört ikapp, häll ca 110 och körde om ett gäng bilar på vägen, ser en gubbe stå mitt i vägen och hann inte mer än tänka va  de va för nå gubbe mitt i vägen, Ghaaa POLIS kontroll, tog in bilen framför och jag fick åka förbi PUUU tänkte man ju då man åkte på sommardäck och xenonkitt i dimljus osv. Hämtade hjulen i Anderstorp och åkte tillbaks lungt med tanken att polisen antagligen stod kvar, låg och körde ca 95kmh hade en ful fiat eller nå bak som slicka, men svängde av en bit efter Gislaved, tuffa på i mitt tempo och fick en XC90 bakom i full fart, när vi närma oss tänker ja på hastigheten och volvon kör givetvis om och givet vis efter kurvan står polisen kvar och volvon får snällt åka till sidan för kontroll och jag får åka förbi =) hade han inte kört om hade ju en annan fått åka in i kontrollen Phuuuu .

Körde även förbi Martins nya hus/Gård i aplared och ser riktigt fint ut, får han det gött vettu. Snart är det fredag igen härligt, går fort veckorna allså, i morgon blir de att lägga på nya hjulen p¨å venton se hur de blir, HOPPARS det bli bra.


Kommentarer
Postat av: kroll

skicka bilden på bilen med dom nya fälgar över msn ikväll.

2009-04-01 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0