Vento Fix äntligen

Vaknat, jobbat och kommit hem, äntligen som (Gert Fylking säger) FREDAG, fick även tummen ur röva och fixade med Vento bilen i dag =) fick på mina skärmbreddare som jag beställde på skroten i går, slängde dit dom med PL400 så lär va de sista som lossnar på den bilen. Fick även i dag turen med mig och fick tag i tröskelbreddare, va en felbeställning så fanns hemma på lager till rätt pris.

Fick även bilder på mina breddade plåtisar som min älsking,s bror Jon-ass fixat, ser lite luriga ut på bild men hoppars dom är raka å fina, se hur dom gör sig på den där Vento Bilen (Hermobil)

I morgon ska ja till KROLL BOLL vi ska la fixa me hans syster ysters Vento bil, montera vinge som ja lackat åt han och ny spoiler fram, CL läppen är bara så ful hehe..

Sakna min lilla söta sambo förövrigt, älska henne så mycket faktiskt och det är dagens sanning utan desslike,. på söndag kommer hon hem och mina 2 underbara men mellanåt kinkiga små pojkar.

Dagens grupp är Syster sol - Gillar din Vibe - helt klart !! http://www.youtube.com/watch?v=v7NQXuZtuIk&feature=related passar bra med vädret vi fått med =)

Tjo å hej bredbar leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0