1 dagen avklarad

Då så har man klarat sig igenom första dan av kursen, rätt kul den där Eskil.. aldrig haft han på nån kurs mest sett han på våra utbildningsfilmer vi får utskickade 4 ggr om året där han visa nytt från skolan och nya modeller osv, ofta tar han dock upp hela bilden hahaha men riktigt kul, tyvärr är la kursen inte direkt bra upplagd, första 2 timmarna gick åt som utfyllnad där han yra om byggnaden och tiden innan dess osv och sen presentation av oss i gruppen, jag själv bland 7 inbitna stockholmare så bara ja som ligger på hotell =( bruka va kul gå ut å käka å ta en öl annars, men få la vackert ta en ensammiddag i kväll  nere på resturangen.

börja hur som dagen me macka å ägg å doningar nere i resturangen, hotell frukost e fin, kursen börja 8.30 även i morgon =) sooovmorogn allså heheh.. förmiddagsfika 9.30-9.50, lunch kl 11.45-12.45 va potatis å sås å köttfärslimpa helt okej mat. sen fika igen 14.30-14.50 med kaffe å kaka sen slutade vi 15.50 typ. va teori i dag samt lite praktik där vi skulle gå runt å glo på olika modeller av gasbilar å gemföra, å just gå runt å glo e ju min sak så de va inge svårt hahaha, men faan shit va svårt att ge fan i nicka till mellanåt, trötter som fan bli man ju.

Blir hur som att slappa fan i kväll, glo dator, glo tv, glo data osv gött dom har trådlöst här =) nu e de simpsons på tv, se när man ska ner å käka me Hmmmm.

Sakna min familj, min sara å mina pojkar såklart, men ses i morgon , verka som ja kan sluta i vettig tid me whoooo..

hare hare

Kommentarer
Postat av: Saran

Vi saknar dig me älskling! Kyss puss o kram

2009-04-15 @ 18:24:31
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0