Mekar dag

I dag så har man faktiskt fått ligga kvar i sängen till halv 8 =) men vet i tusan hur länge Oscar varit uppe, för han ha la inte varit den mest uppmuntrande i dag...

Strålande solsken hela dan, va borta på jobbet och snackade med kennet och gubbarn på bilförsäljningen, hämtade upp mina vinterdäck me å passa på knö in dom nåstans i garaget medans plats finnes hehe snart ska dom la fram igen :( suck

Varit å grejjat me krollis kompisen i dag, monterat coiloverkitt (sänkningssats) på hans passat samt byte lite länkarmar, stod på Preem hulta me lyft å tacka fan för att vi stod där och inte låg me pallbock som först va tanken bHaaaaaa. Hur som svettades som en gris, fan va som en ångbastu i hallen. Som vanligt gick de la lite små segt som alltid när man inte har sina rätta verktyg och pryla man e van vid, allt går så mycket slöare ju men vi fick la dit prylarna, fick till å me iväg kroll te köpa en bågfil pga skiten satt fast bak som alltid.

Efter detta åkte vi hemmåt, bjöd in på saft å muffins som älskade bakat under dagen, givetvis så va de förbannad fotbolls premiär i dag Elfsborg-Hammarby vilket slutade 1-1, fick stå i kö 30 min genom hela jävla stan och enligt ett idiot förklarat samtal från kroll så insåg ja än en gång att jag inte är en äkta storstads människa, fick lite tips om fil och rondell körning hahahahah.

Fixade iordning grillspett som vi grillade, tog 2 bärs och tvär slocka på soffan i 30-40 min hahahaha fan va nog uppskattat av min rara sara hehe.

i morgon ska vi te farbror nilsson å fika, får ogge busa me novalie =)


Tjosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0